BELLY ATTACK/PERFECT BUTT

De les ‘Belly Attack/Perfect Butt’ is een korte en mega efficiënte workout voor de billen en de buikspieren! Tijdens deze kort maar krachtige groepsles geeft iedereen zich voor 100%!

BASIC CARDIO STEP

Tijdens de les ‘Basic Cardio Step’ maakt men gebruik van een Reebok Step en het eigen lichaamsgewicht. Deze les voor beginners is vooral gericht op het opbouwen van de basisconditie (dus we werken op een matige hartslag).

CIRCUIT ABS/BUTT

Op zoek naar een groepsles voor de buik- en de bilspieren met veel variatie? Dan is ‘Circuit Abs/Butt’ wat voor jouw! Tijdens deze les van een half uurtje werkt men de gegeven oefeningen in circuit vorm af, dus iedereen kan op z’n eigen tempo werken.

FUN DANCE

De les fun dance kan je nog het beste vergelijken met onze les cardio dance, aan je conditie werken en ondertussen het beste van jezelf geven op dansstijlen zoals: hip hop, house, street dance en latino. Ieder liedje heeft zijn eigen choreografie wat de lessen heel toegankelijk maakt.

YOGA KIDS

De Yoga kids is geschikt voor kinderen van 6 tot 8 jaar. Tijdens deze lessen zal er aan de hand van verhaaltjes gewerkt worden. Dit creëert een gezellige sfeer waarbij de kinderen helemaal tot rust kunnen komen. De ideale manier om de beginselen van yoga aan te leren.

KIDS CHALLENGE

Tijdens deze les zullen de kinderen op een verantwoorde manier leren omgaan met kleine gewichtjes en oefeningen op eigen lichaamsgewicht. Doormiddel van verschillende parcours zal de coördinatie, conditie en reactievermogen van de kinderen verbeterd worden. Vanaf 8 jaar…

TABATA CORE

Buikspieren en rugspieren verstevigen en trainen was nog nooit zo leuk, tijdens deze les zal er aan de hand van intervallen worden gewerkt. Intensieve periodes afwisselen met rustmomenten zorgt voor een optimale workout. Het werken met verschillende stations zorgt voor voldoende afwisseling en variatie in oefeningen.

ULTIMATE CARDIO

Tijdens de les ultimate cardio bieden we het beste aan van de lessen P-attack en P-Battle.

Bij de P-attack combineren we atletische bewegingen met krachtoefeningen, zodat je je hele lichaam traint. De P-battle is een toffe high-energy workout, geïnspireerd op oosterse vechtsporten met bewegingen uit karate, taekwondo, kung fu, kickboxing en tai chi. De Ultimate Cardio is dus een geweldige samensmelting van deze 2 stevige workouts.

POUND WORKOUT

Pound is een opwindende full-body workout waarbij we cardio combineren met kracht en coördinatie. In deze les kan je ook invloeden van yoga en pilates terugvinden. Dankzij het gebruik van de Ripstixs, verzwaarde drumstokken, zal drummen een nog effectievere workout worden.

P-SKI CONDITION WORKOUT

Opzoek naar de ideale voorbereiding op het skiseizoen? Dan is Pre ski de groepsles voor jou. Met deze les verbeter je niet enkel je conditie maar verstevig je ook de beenspieren. Met de Pre ski bereik je alvast zonder veel spierpijn de après-ski.

P-CARDIO BOXING

Is een high intesity training waarbij we gebruikmaken van bokshandschoenen en boksballen. Het is de ideale combinatie van kracht en cardio voor iedereen die wil werken aan zijn conditie en gevechtstechnieken. 

HOT YOGA

Hot Yoga is een serie oefeningen die je spieren opwarmen en stretchen. Het is een les die yogahoudingen, ademhaling en warmte combineert. Met tegelijk een zuiverende en relaxerende werking. De focus ligt 100% op jezelf, kijken voel wat je eigen lichaam kan en daag jezelf elke keer opnieuw uit. Geef je over aan de oefeningen en je zal versteld staan van wat je lichaam kan. HOT YOGA is een intensieve work-out op een relaxe manier.

P-DRUMS LIVE

Een energieke les met grote Gymballen en stokjes. Drums Live is een groepsles met een grote funfactor. Op een leuke manier je lichaam in beweging zetten, ritmiek ontdekken en sporten zonder dat je het echt doorhebt. Een super les voor al wie houdt van muziek, bewegen en… drummen!

P-CIRCLE

Een cirkel van krachttoestellen waar een les is rond gebouwd met een coach en muziek. Doe zoveel mogelijk de oefening binnen een bepaalde tijd, volg de instructies van de coach en schuif dan door naar het volgende toestel. Ideaal voor spierversteviging en vetverbranding.

P-WALK

P-Walk is een cardio-groepsles op elliptische crosstrainers waarbij de focus ligt op conditieverbetering. Arm-, been-, buik- en rugspieren worden hierbij intensief getraind op een niet-blessuregevoelige manier. Je lichaam hoeft geen schokken op te vangen en het gemiddeld calorieverbruik ligt bijna 2 maal zo hoog dan bij joggen. Je kan je eigen trainingsintensiteit bepalen op het toestel. Een ideale les om te starten met algemene conditieverbetering en vetverbranding.

HIIT

High Intensity Interval Training met de focus op krachttraining. De training is een zwaarder niveau of een hoger level dan de les P-Power. Wie heeft er zin in een uitdaging?

P-ABS / STABILITY

Een krachttraining specifiek voor de buikspieren. Kracht, vetverbranding, uithouding en flexibiliteit komen aan bod. Verbeter jouw core-stability wat je zal te goed komen in elke andere sport of fitnessactiviteit. Een dynamische les waarin de nadruk ligt op stabiliteit versterken van enkels, knieën, heup, romp, schouders. Deze groepsles werkt enorm blessurepreventief bij het volgen van andere groepslessen. Een perfecte workout die je dus niet alleen voordeel zal opleveren bij de rest van je sportactiviteiten, maar die op zich ook voldoende intensief is om als degelijke training te dienen.

P-SPINNING

Een cardio groepsles, waarbij men staand of zittend gaat spinnen op een stationaire fiets. De weerstand wordt constant aangepast, afhankelijk van het tempo en de soort oefening/training.

P-POWER

Een groepsles waarbij er aan krachttraining wordt gedaan. De les is gebaseerd op krachtoefeningen.

P-FITCROSS

Fitcross combineert het beste van verschillende sporten. Fitcrosstrainingen zijn zeer divers en compleet. Verschillende variaties van cardio, kracht- en lenigheidsoefeningen komen hierin terug. Daarom wordt Fitcross nooit saai! Net omdat verschillende elementen van bepaalde sporten worden aangeboden voorkom je eenzijdige ontwikkeling.

ZUMBA GOLD

Een groepsles gericht op cardio. In deze les gebruiken we dansbewegingen die gebaseerd zijn op Latijns-Amerikaanse dansen zoals: salsa, merengue, cumbia,…

P-WALK / P-CIRCLE

P-Walk is een cardio-groepsles op elliptische crosstrainers waarbij de focus ligt op conditieverbetering. Arm-, been-, buik- en rugspieren worden hierbij intensief getraind op een niet-blessuregevoelige manier. Je lichaam hoeft geen schokken op te vangen en het gemiddeld calorieverbruik ligt bijna 2 maal zo hoog dan bij joggen. Je kan je eigen trainingsintensiteit bepalen op het toestel. Een ideale les om te starten met algemene conditieverbetering en vetverbranding.

Een cirkel van krachttoestellen waar een les is rond gebouwd met een coach en muziek. Doe zoveel mogelijk de oefening binnen een bepaalde tijd, volg de instructies van de coach en schuif dan door naar het volgende toestel. Ideaal voor spierversteviging en vetverbranding.

P-YOGA

In deze les worden statische houdingen aangenomen die samengaan met ademhaling en meditatie. Resultaten bij deze les zijn de volgende: toename flexibiliteit, verbeterde spierfunctie, goed evenwicht en beter in staat worden om spanning te ontladen.

P-JUMP

Een cardio groepsles waarbij de uitvoering van de workout gebeurd op trampolines. Dit is een intensieve training van: buik-, rug- en beenspieren.

CARDIO DANCE

Een les gebaseerd op cardiotraining en dansbewegingen! Een uurtje het hoofd kunnen leegmaken en ontspannen dankzij fun, dans en afzien!

P-YOGALATES

Yogalates is een combinatie van Yoga en Pilates. We starten de les met vloeiende bewegingen om het lichaam wakker te maken gevolgd door een reeks van dynamische yogahoudingen die bedoeld zijn om het lichaam zowel sterker als flexibeler te maken met behulp van de juiste ademhalingsflow. Met pilates trainen we het hele rug- en buikgebied om een sterk en stabiel lichaamscentrum op te bouwen.

Close Menu